Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Animal Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Standafmetingen
Ben je op zoek naar de exacte afmetingen van de pagodetenten? Klik hier voor alle specificaties.
Meubilair
Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Klik hier voor de mogelijkheden en kosten, het wachtwoord is AE2025. Bestellen is mogelijk tot en met vrijdag 25 april. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op woensdag of donderdag in de stand geplaatst. Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106.
Vloerbedekking
Heb je nog geen vloerbedekking (antraciet) gereserveerd en wil je dit wel graag door ons laten verzorgen? Stuur dan een mail. De kosten bedragen € 9,50 per vierkante meter.
Elektra
Elektra dient additioneel te worden gereserveerd. Indien je bij inschrijving nog geen elektra hebt aangevinkt, maar dit toch wenst, stuur dan een mail. Een elektra aansluiting van 230 V, inclusief 3-delige contactdoos kost € 135,- excl. BTW inclusief verbruik. Heb je andere wensen? Laat het ons dan weten. Let op: voor wijzigingen van elektra ter plaatse/meerwerk wordt op basis van nacalculatie € 75,- excl. BTW gerekend.
Beeldmateriaal
Desgewenst kan onze leverancier van beeld en geluid ook plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Indien je hiervan een offerte wilt ontvangen, laat het ons dan weten.
Opslagruimte
Het is mogelijk om dagelijks tot 08.30 uur en na 17.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in of buiten de stand, dan bieden we een aantal mogelijkheden:
– Standruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: 2×1 meter: € 275,-
– Extra pagodetent van 3×3 meter t.b.v. opslag achter de stand (indien de locatie dit toelaat): € 595,-
– Opslagcontainer achter de schermen: € 450,-
Het is mogelijk om dit tot 1 april te reserveren door ons een mail te sturen.
Standoploop
De pagodetenten beschikken over een (kleine) opstap vanaf de ondergrond waarop deze gebouwd is. Indien gewenst kunnen wij een oploopplaat voorzien. De kosten hiervoor bedragen € 75,- per plaat (2,5 meter breed).
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Wil je graag meer zichtbaarheid tijdens Animal Event voor je merk of bedrijf? Hier zijn verschillende mogelijkheden voor.
Extra zichtbaarheid verspreidt over het terrein:
Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om extra zichtbaar te zijn verspreidt over het evenement. Hier zijn diverse mogelijkheden voor:
– Plaatsen van pisteboarding (1800×750 mm) in de pistes. € 450,- per bord*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van baniervlaggen (800×2250) bij de pistes of stand, € 275,- per vlag*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van bouwhekzeildoeken, € 350,- per zeildoek*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van toiletposters (afname vanaf 10 stuks): € 100,- per poster*
– Wrappen prullenbakken: alleen per event area, mogelijkheden op aanvraag
*inclusief productie en plaatsing
Trussconstructie
Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 april 2025.
Programmaboek
De bezoekers kunnen online en bij de kassa van Animal Event een programmaboek kopen, waarin o.a. het programma, de standhouderlijst en de plattegrond gepresenteerd wordt. Daarnaast
is er ruimte voor adverteren in deze uitgave:
– 1/1 full color advertentie: € 795,-
– 1/2 full color advertentie: € 495,-
– 1/4 full color advertentie: € 295,-
– 1/1 achterzijde advertentie: € 1.100,-
– Advertorial 1/1 pagina (door Animal Event-redacteur): € 995,-
– Advertorial 2/1 pagina (door Animal Event-redacteur): € 1.795,-
Reserveren is mogelijk tot 1 maart 2025.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Opbouw standruimte
Het opbouwen van de stand kan op woensdag 30 april en donderdag 1 mei tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten benodigd.
Let op: adres op- en afbouw:
In tegenstelling tot voorgaande jaren dient het volgende adres gebruikt te worden bij de op- en afbouw:
Westrik 2
5081 XK Hilvarenbeek
Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Vanaf woensdag 30 april is de poort gelegen aan Beekse Bergen 1 gesloten voor toegang tot het Animal Event-terrein.
Afbouw standruimte
Afbouwen van de stand kan op zondag 4 mei na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 5 mei tussen 08.00 en 10.00 uur.
Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht.
Laden/lossen tijdens op- en afbouw
Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:
– Laden/lossen max. 15 min: € 45,-
– Laden/lossen max. 30 min: € 75,-
– Laden/lossen max. 60 min: € 120,-
Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 25 april of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten
De standhouderkaarten, -parkeerkaarten en vrijkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:
Standhouderkaarten en parkeerkaarten:
– <20 m2: 4 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag
– 21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag
– >50 m2: 8 standhouderkaarten en 4 parkeerkaarten per dag
Heb je meer standhouder- of parkeerkaarten nodig? Laat het ons dan weten.
Extra standhouderkaarten kosten € 31,20 per stuk en een parkeerkaart € 9,50.
Vrijkaarten:
– <20 m2: 8 vrijkaarten geldig op één dag naar keuze
– 21-49 m2: 12 vrijkaarten geldig op één dag naar keuze
– >50 m2: 20 vrijkaarten geldig op één dag naar keuze
Heb je meer vrijkaarten nodig? Laat het ons dan weten.
Als standhouder ontvang je 20% korting op de reguliere toegangsprijs van € 27,50.
Parkeren standhouders eventdagen
Parkeren voor standhouders en sponsoren is mogelijk op de daarvoor ingerichte parkeerplaats op het terrein van Animal Event. Het adres van de parkeerplaats voor standhouders, sponsoren en deelnemers is Westrik 2 te Hilvarenbeek. Zorg dat het stand-personeel dat per auto naar Animal Event komt tijdig in het bezit is van een geldige parkeerkaart, zonder geldige parkeerkaart kun je niet parkeren. Let op: volg niet de borden Beekse Bergen maar de routebeschrijving op de parkeerkaart en routingborden.
Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf 08.00 uur en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond). Tijdens beursdagen is het alleen mogelijk om met de auto het terrein op te rijden om waardevolle materialen te lossen of de stand aan te vullen tussen 08:00 uur en 09:00 uur. Alle auto’s dienen vervolgens geparkeerd te worden op de standhouderparkeerplaats, waarvoor je parkeerkaarten hebt ontvangen. Waardevolle materialen met de auto bij de stand ophalen aan het einde van de beursdag kan na 17:30.
Parkeren opbouw
Houd tijdens opbouw op woensdag 30 april en donderdag 1 mei ook Westerik 2 te Hilvarenbeek aan voor de navigatie. Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten nodig.
Toegang honden
Neem jij jouw hond(en) mee naar Animal Event? Let dan op dat deze ook beschikken over de benodigde toegangskaart(en). Heeft jouw hond nog geen toegangskaart? Geef dit dan aan ons door zodat we je hiervan kunnen voorzien. Klik hier voor de regels voor meenemen van je hond naar Animal Event.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Openingstijden
Animal Event is voor bezoekers dagelijks geopend van 09.30 uur tot 17.00 uur. Voor standhouders is het terrein geopend van 07.30 tot 18.00 uur.
Definitieve plattegrond
Ongeveer twee weken voorafgaand aan Animal Event ontvang je van ons een mail met de definitieve plattegrond en definitieve standnummers.
Uitbouw stand
Het is tot maximaal 1/2 meter toegestaan om de stand naar buiten en voren uit te bouwen, mits dit de naastgelegen stands niet belemmert.
Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.
Sluiten pagodetenten
In verband met het sproeien van de looppaden aan het einde van iedere dag, vragen we het tentzeil van de stand na iedere dag goed te sluiten.
Pinnen
Bij de kassa is geen mogelijkheid voor bezoekers om extra geld te pinnen, wij raden standhouders daarom aan zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of een pinautomaat.
WiFi
Op het evenemententerrein is geen wifi aanwezig.
Contactgegevens voor vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Eigen pagina op www.animal-event.nl
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Animal Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kan dit alsnog. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
– Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
– Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
– Eventuele beursaanbieding
Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Animal Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
De organisatie vindt het belangrijk dat Animal Event leuk is voor mens én dier. De dieren die op het evenement te zien zijn en demonstraties verzorgen én honden van bezoekers en standhouders moeten een leuke dag hebben.
CHECK HIER DE VOORWAARDEN EN REGELS VOOR HET MEENEMEN VAN JE HOND(EN)
Dierenwelzijnsteam
Op verschillende plaatsen op het terrein zijn leden van het Dierenwelzijnsteam aanwezig om toezicht te houden op de omgang met dieren. Leden van het team zijn herkenbaar aan hun kleding. Zij adviseren bezoekers en melden eventuele welzijnsproblemen bij het Meldpunt Dierenwelzijn. Bij vragen of opmerkingen over het welzijn van dieren kun je terecht bij dit team, bestaande uit diverse deskundigen, onder leiding van gedragsdeskundige Lia Oostingh en studenten van Aeres MBO Barneveld.
Meer informatie volgt binnenkort.
Meer informatie volgt binnenkort.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Animal Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Standafmetingen
Ben je op zoek naar de exacte afmetingen van de pagodetenten? Klik hier voor alle specificaties.
Meubilair
Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Klik hier voor de mogelijkheden en kosten, het wachtwoord is AE2025. Bestellen is mogelijk tot en met vrijdag 25 april. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op woensdag of donderdag in de stand geplaatst. Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106.
Vloerbedekking
Heb je nog geen vloerbedekking (antraciet) gereserveerd en wil je dit wel graag door ons laten verzorgen? Stuur dan een mail. De kosten bedragen € 9,50 per vierkante meter.
Elektra
Elektra dient additioneel te worden gereserveerd. Indien je bij inschrijving nog geen elektra hebt aangevinkt, maar dit toch wenst, stuur dan een mail. Een elektra aansluiting van 230 V, inclusief 3-delige contactdoos kost € 135,- excl. BTW inclusief verbruik. Heb je andere wensen? Laat het ons dan weten.
Let op: voor wijzigingen van elektra ter plaatse/meerwerk wordt op basis van nacalculatie € 75,- excl. BTW gerekend.
Beeldmateriaal
Desgewenst kan onze leverancier van beeld en geluid ook plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Indien je hiervan een offerte wilt ontvangen, laat het ons dan weten.
Opslagruimte
Het is mogelijk om dagelijks tot 08.30 uur en na 17.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in of buiten de stand, dan bieden we een aantal mogelijkheden:
– Standruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: 2×1 meter: € 275,-
– Extra pagodetent van 3×3 meter t.b.v. opslag achter de stand (indien de locatie dit toelaat): € 595,-
– Opslagcontainer achter de schermen: € 450,-
Het is mogelijk om dit tot 1 april te reserveren door ons een mail te sturen.
Standoploop
De pagodetenten beschikken over een (kleine) opstap vanaf de ondergrond waarop deze gebouwd is. Indien gewenst kunnen wij een oploopplaat voorzien. De kosten hiervoor bedragen € 75,- per plaat (2,5 meter breed).
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Wil je graag meer zichtbaarheid tijdens Animal Event voor je merk of bedrijf? Hier zijn verschillende mogelijkheden voor.
Extra zichtbaarheid verspreidt over het terrein:
Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om extra zichtbaar te zijn verspreidt over het evenement. Hier zijn diverse mogelijkheden voor:
– Plaatsen van pisteboarding (1800×750 mm) in de pistes. € 450,- per bord*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van baniervlaggen (800×2250) bij de pistes of bij de stand, € 275,- per vlag*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van bouwhekzeildoeken, € 350,- per zeildoek*, afname vanaf 2 stuks
– Plaatsen van toiletposters (afname vanaf 10 stuks): € 100,- per poster*
– Wrappen prullenbakken: alleen per event area, mogelijkheden op aanvraag
*inclusief productie en plaatsing
Trussconstructie
Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 april 2025.
Programmaboek
De bezoekers kunnen online en bij de kassa van Animal Event een programmaboek kopen, waarin o.a. het programma, de standhouderlijst en de plattegrond gepresenteerd wordt. Daarnaast is er ruimte voor adverteren in deze uitgave:
– 1/1 full color advertentie: € 795,-
– 1/2 full color advertentie: € 495,-
– 1/4 full color advertentie: € 295,-
– 1/1 achterzijde advertentie € 1.100,-
– Advertorial 1/1 (door Animal Event-redacteur): € 995,-
– Advertorial 2/1 (door Animal Event-redacteur): € 1.795,-
Reserveren is mogelijk tot 1 april 2025.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Opbouw standruimte
Het opbouwen van de stand kan op woensdag 30 april en donderdag 1 mei tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten benodigd.
Let op: adres op- en afbouw:
In tegenstelling tot voorgaande jaren dient het volgende adres gebruikt te worden bij de op- en afbouw:
Westrik 2
5081 XK Hilvarenbeek
Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Vanaf woensdag 30 april is de poort gelegen aan Beekse Bergen 1 gesloten voor toegang tot het Animal Event-terrein.
Afbouw standruimte
Afbouwen van de stand kan op zondag 4 mei na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 5 mei tussen 08.00 en 10.00 uur.
Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht.
Laden/lossen tijdens op- en afbouw
Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:
– Laden/lossen max. 15 min: € 45,-
– Laden/lossen max. 30 min: € 75,-
– Laden/lossen max. 60 min: € 120,-
Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 25 april of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten
De standhouderkaarten, -parkeerkaarten en vrijkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:
Standhouderkaarten en parkeerkaarten:
– <20 m2: 4 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag
– 21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag
– >50 m2: 8 standhouderkaarten en 4 parkeerkaarten per dag
Heb je meer standhouder- of parkeerkaarten nodig? Laat het ons dan weten.
Extra standhouderkaarten kosten € 31,20 per stuk en een parkeerkaart € 9,50.
Vrijkaarten:
– <20 m2: 8 vrijkaarten*
– 21-49 m2: 12 vrijkaarten*
– >50 m2: 20 vrijkaarten*
* geldig op één dag naar keuze
Heb je meer vrijkaarten nodig? Laat het ons dan weten.
Als standhouder ontvang je 20% korting op de reguliere toegangsprijs van € 27,50.
Parkeren standhouders eventdagen
Parkeren voor standhouders en sponsoren is mogelijk op de daarvoor ingerichte parkeerplaats op het terrein van Animal Event. Het adres van de parkeerplaats voor standhouders, sponsoren en deelnemers is Westrik 2 te Hilvarenbeek. Zorg dat het stand-personeel dat per auto naar Animal Event komt tijdig in het bezit is van een geldige parkeerkaart, zonder geldige parkeerkaart kun je niet parkeren. Let op: volg niet de borden Beekse Bergen maar de routebeschrijving op de parkeerkaart en routingborden.
Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf 08.00 uur en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond). Tijdens beursdagen is het alleen mogelijk om met de auto het terrein op te rijden om waardevolle materialen te lossen of de stand aan te vullen tussen 08:00 uur en 09:00 uur. Alle auto’s dienen vervolgens geparkeerd te worden op de standhouderparkeerplaats, waarvoor je parkeerkaarten hebt ontvangen. Waardevolle materialen met de auto bij de stand ophalen aan het einde van de beursdag kan na 17:30.
Parkeren opbouw
Houd tijdens opbouw op woensdag 30 april en donderdag 1 mei Beekse Bergen 1, 5081 NJ in Hilvarenbeek aan voor de navigatie. Event Center Beekse Bergen ligt aan de provinciale weg N269 tussen Hilvarenbeek en Tilburg. Vanaf de A58 geven de blauwe ANWB-borden de route naar de Beekse Bergen en Event Center Beekse Bergen aan. Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten nodig.
Toegang honden
Neem jij jouw hond(en) mee naar Animal Event? Let dan op dat deze ook beschikken over de benodigde toegangskaart(en). Heeft jouw hond nog geen toegangskaart? Geef dit dan aan ons door zodat we je hiervan kunnen voorzien. Klik hier voor de regels voor meenemen van je hond naar Animal Event.
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Openingstijden
Animal Event is voor bezoekers dagelijks geopend van 09.30 uur tot 17.00 uur. Voor standhouders is het terrein geopend van 07.30 tot 18.00 uur.
Definitieve plattegrond
Ongeveer twee weken voorafgaand aan Animal Event ontvang je van ons een mail met de definitieve plattegrond en definitieve standnummers.
Uitbouw stand
Het is tot maximaal 1/2 meter toegestaan om de stand naar buiten en voren uit te bouwen, mits dit de naastgelegen stands niet belemmert.
Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.
Sluiten pagodetenten
In verband met het sproeien van de looppaden aan het einde van iedere dag, vragen we het tentzeil van de stand na iedere dag goed te sluiten.
Pinnen
Bij de kassa is geen mogelijkheid voor bezoekers om extra geld te pinnen, wij raden standhouders daarom aan zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of een pinautomaat.
WiFi
Op het evenemententerrein is geen wifi aanwezig.
Contactgegevens voor vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
Eigen pagina op www.animal-event.nl
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Animal Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kan dit alsnog. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
– Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
– Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
– Eventuele beursaanbieding
Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Animal Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!
Contactgegevens voor reserveren/vragen:
Organisatie Animal Event
T: +31(0)13-5091666
De organisatie vindt het belangrijk dat Animal Event leuk is voor mens én dier. De dieren die op het evenement te zien zijn en demonstraties verzorgen én honden van bezoekers en standhouders moeten een leuke dag hebben.
CHECK HIER DE VOORWAARDEN EN REGELS VOOR HET MEENEMEN VAN JE HOND(EN)
Dierenwelzijnsteam
Op verschillende plaatsen op het terrein zijn leden van het Dierenwelzijnsteam aanwezig om toezicht te houden op de omgang met dieren. Leden van het team zijn herkenbaar aan hun kleding. Zij adviseren bezoekers en melden eventuele welzijnsproblemen bij het Meldpunt Dierenwelzijn. Bij vragen of opmerkingen over het welzijn van dieren kun je terecht bij dit team, bestaande uit diverse deskundigen, onder leiding van gedragsdeskundige Lia Oostingh en studenten van Aeres MBO Barneveld.
Meer informatie volgt binnenkort
Meer informatie volgt binnenkort.
Locatie Animal Event
Beekse Bergen 1
5081 NJ Hilvarenbeek
WhatsApp us