Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Animal Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Standafmetingen

Ben je op zoek naar de exacte afmetingen van de pagodetenten? Klik hier voor alle specificaties

 


Meubilair

Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Je kunt de pagina hier openen, het wachtwoord is AE2024. Vul het bestelformulier in om meubilair te bestellen, de bestelling wordt in de stand geleverd. Bestellen is mogelijk tot en met vrijdag 26 april. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op woensdag of donderdag in de stand geplaatst.  Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106.

 


Vloerbedekking

Heb je nog geen vloerbedekking (antraciet) gereserveerd en wil je dit wel graag door ons laten verzorgen? Stuur dan een mail. De kosten bedragen € 5,- per vierkante meter.

 


Elektra

Elektra dient additioneel te worden gereserveerd. Indien je bij inschrijving nog geen elektra hebt aangevinkt, maar dit toch wenst, stuur dan een mail. Een elektra aansluiting van 230 V, inclusief 3-delige contactdoos kost € 130,- excl. BTW inclusief verbruik. Heb je andere wensen? Laat het ons dan weten. Let op: voor wijzigingen van elektra ter plaatse/meerwerk wordt op basis van nacalculatie € 75,- excl. BTW gerekend.

 

 

Beeldmateriaal

Desgewenst kan onze leverancier van beeld en geluid ook plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Indien je hiervan een offerte wilt ontvangen, laat het ons dan weten.

 


Opslagruimte

Het is mogelijk om dagelijks tot 08.30 uur en na 17.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in of buiten de stand, dan bieden we een aantal mogelijkheden:

 –  Standruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: 2×1 meter: € 255,-

 –  Extra pagodetent van 3×3 meter t.b.v. opslag achter de stand (indien de locatie dit toelaat): € 595,-

 –  Opslagcontainer achter de schermen: € 425,-

Het is mogelijk om dit tot 1 april te reserveren door ons een mail te sturen.

 


Standoploop

De pagodetenten beschikken over een (kleine) opstap vanaf de ondergrond waarop deze gebouwd is. Indien gewenst kunnen wij een oploopplaat voorzien. De kosten hiervoor bedragen € 60,- per plaat (2,5 meter breed). 

 


Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Wil je graag meer zichtbaarheid tijdens Animal Event voor je merk of bedrijf? Hier zijn verschillende mogelijkheden voor.

 

Pisteboarding

Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om boarding in pistes te voorzien. Naast extra zichtbaarheid tijdens het evenement, is deze boarding ook vaak zichtbaar op foto-en videomateriaal waardoor branding jaarrond plaatsvindt. De kosten voor een pistebord (1800×750 mm) bedraagt € 400,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 april 2024.

 

Baniervlaggen

In de event area waar de stand zich bevindt, of in een andere area, is het mogelijk om extra zichtbaarheid te creëren middels baniervlaggen (800×2250 mm). Bovendien is het mogelijk om baniervlaggen bij de stand te plaatsen voor extra attentiewaarde. De kosten voor een baniervlag bedragen € 250,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2

stuks, bestellen is mogelijk tot 1 april 2024.

 

Trussconstructie

Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 april 2024.

 

Programmaboek

De bezoekers van Animal Event ontvangen bij de entree een gratis programmaboek waarin

o.a. het programma, de standhouderlijst en de plattegrond gepresenteerd wordt. Daarnaast

is er ruimte voor adverteren in deze gratis uitgave:

 –  1/1 full color advertentie: € 795,-

 –  1/2 full color advertentie: € 495,-

 –  1/4 full color advertentie: € 295,-

Reserveren is mogelijk tot 1 april 2024.

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Opbouw standruimte
Het opbouwen van de stand kan op woensdag 1 mei en donderdag 2 mei tussen 08.00 uur en 18.00 uur.  Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten benodigd.

 

 

Let op: adres op- en afbouw:

In tegenstelling tot voorgaande jaren dient het volgende adres gebruikt te worden bij de op- en afbouw:
Westerik 2

5081 XK Hilvarenbeek

Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Vanaf woensdag 1 mei is de poort gelegen aan Beekse Bergen 1 gesloten voor toegang tot het Animal Event-terrein. 

 

 

Afbouw standruimte

Afbouwen van de stand kan op zondag 5 mei na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 6 mei tussen 08.00 en 12.00 uur.

 

 

Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht.

 

 

Laden/lossen tijdens op- en afbouw
Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:

 –  Laden/lossen max. 15 min: € 45,-

 –  Laden/lossen max. 30 min: € 75,-

 –  Laden/lossen max. 60 min: € 120,-

 

Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 26 april of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.     

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten

De standhouderkaarten, -parkeerkaarten en vrijkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:

Standhouderkaarten en parkeerkaarten:

 –  <20 m2: 4 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag

 –  21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag

 –  >50 m2: 8 standhouderkaarten en 4 parkeerkaarten per dag

Heb je meer standhouder- of parkeerkaarten nodig? Laat het ons dan weten.

Extra standhouderkaarten kosten € 27,60 per stuk en een parkeerkaart € 10,-.

 

Vrijkaarten:

 –  Stand 6×6 meter: 30 stuks

 –  Stand 5×5 meter: 25 stuks

 –  Stand 4×4 meter: 15 stuks

 –  Stand 3×3 meter: 10 stuks

Heb je meer vrijkaarten nodig? Laat het ons dan weten.

Als standhouder ontvang je 20% korting op de reguliere toegangsprijs van € 24,50.

 

Parkeren standhouders eventdagen

Parkeren voor standhouders en sponsoren is mogelijk op de daarvoor ingerichte parkeerplaats op het terrein van Animal Event. Het adres van de parkeerplaats voor standhouders, sponsoren en deelnemers is Westrik 2 te Hilvarenbeek. Zorg dat het stand-personeel dat per auto naar Animal Event komt tijdig in het bezit is van een geldige parkeerkaart, zonder geldige parkeerkaart kun je niet parkeren. Let op: volg niet de borden Beekse Bergen maar de routebeschrijving op de parkeerkaart en routingborden.

 

Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf 08.00 uur en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond). Tijdens beursdagen is het alleen mogelijk om met de auto het terrein op te rijden om waardevolle materialen te lossen of de stand aan te vullen tussen 08:00 uur en 09:00 uur. Alle auto’s dienen vervolgens geparkeerd te worden op de standhouderparkeerplaats, waarvoor je parkeerkaarten hebt ontvangen. Waardevolle materialen met de auto bij de stand ophalen aan het einde van de beursdag kan na 17:30.

 

Parkeren opbouw

Houd tijdens opbouw op woensdag 1 en donderdag 2 mei ook Westerik 2 te Hilvarenbeek aan voor de navigatie. Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten nodig.

 

Toegang honden

Neem jij jouw hond(en) mee naar Animal Event? Let dan op dat deze ook beschikken over de benodigde toegangskaart(en). Heeft jouw hond nog geen toegangskaart? Geef dit dan aan ons door zodat we je hiervan kunnen voorzien. Klik hier voor de regels voor meenemen van je hond naar Animal Event.

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Openingstijden

Animal Event is voor bezoekers dagelijks geopend van 09.45 uur tot 17.00 uur. Voor standhouders is het terrein geopend van 07.45 tot 18.00 uur.

 

Definitieve plattegrond

Ongeveer twee weken voorafgaand aan Animal Event ontvang je van ons een mail met de definitieve plattegrond en definitieve standnummers.

 

Uitbouw stand

Het is tot maximaal 1/2 meter toegestaan om de stand naar buiten en voren uit te bouwen, mits dit de naastgelegen stands niet belemmert.

 

Flyeren

Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.

 

Sluiten pagodetenten

In verband met het sproeien van de looppaden aan het einde van iedere dag, vragen we het tentzeil van de stand na iedere dag goed te sluiten.

 

Pinnen

Bij de kassa is geen mogelijkheid voor bezoekers om extra geld te pinnen, wij raden standhouders daarom aan zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of een pinautomaat.

 

WiFi

Op het evenemententerrein is geen wifi aanwezig.

 

Contactgegevens voor vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Eigen pagina op www.animal-event.nl

Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Animal Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kan dit alsnog. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:

 –  Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)

 –  Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)

 –  Eventuele beursaanbieding

 

 

Beursaanbiedingen

In de aanloop richting Animal Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!

 

 

Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Animal Event

Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Animal Event? Kijk in de mediakit voor de mogelijkheden.

 

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

De organisatie vindt het belangrijk dat Animal Event leuk is voor mens én dier. De dieren die op het evenement te zien zijn en demonstraties verzorgen én honden van bezoekers en standhouders moeten een leuke dag hebben.

 

CHECK HIER DE VOORWAARDEN EN REGELS VOOR HET MEENEMEN VAN JE HOND(EN)

 

Dierenwelzijnsteam

Op verschillende plaatsen op het terrein zijn leden van het Dierenwelzijnsteam aanwezig om toezicht te houden op de omgang met dieren. Leden van het team zijn herkenbaar aan hun kleding. Zij adviseren bezoekers en melden eventuele welzijnsproblemen bij het Meldpunt Dierenwelzijn. Bij vragen of opmerkingen over het welzijn van dieren kun je terecht bij dit team, bestaande uit diverse deskundigen, onder leiding van gedragsdeskundige Lia Oostingh en studenten van Aeres MBO Barneveld.

Op vertoon van je standhouderkaart ontvang je 10% korting bij het cateringpunt aan de Farm Food Hondenpiste.

Speciaal voor de organisatie en standhouders biedt Animal Event, in samenwerking met Beekse Bergen, kampeerplaatsen en accommodaties tegen voordelige tarieven aan. Je ontvangt wel 20% korting op de deelnemende accommodaties en kampeerplaatsen!

Klik hier voor meer informatie en voorwaarden

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Inschrijven nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen over Animal Event.

Interesse in:

Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Animal Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Standafmetingen

De precieze afmetingen van de pagodetenten vind je hier https://www.neptunus.eu/wp-content/uploads/2020/04/NL_Pluto_LR.pdf.


Meubilair

Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Je kunt de pagina hier openen, het wachtwoord is AE2024. Vul het bestelformulier in om meubilair te bestellen, de bestelling wordt in de stand geleverd. Bestellen is mogelijk tot en met vrijdag 26 april. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op woensdag of donderdag in de stand geplaatst.  Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106.


Vloerbedekking

Heb je nog geen vloerbedekking (antraciet) gereserveerd en wil je dit wel graag door ons laten verzorgen? Stuur dan een mail. De kosten bedragen € 5,- per vierkante meter.


Elektra

Elektra dient additioneel te worden gereserveerd. Indien je bij inschrijving nog geen elektra hebt aangevinkt, maar dit toch wenst, stuur dan een mail. Een elektra aansluiting van 230 V, inclusief 3-delige contactdoos kost € 130,- excl. BTW inclusief verbruik. Heb je andere wensen? Laat het ons dan weten.

Let op: voor wijzigingen van elektra ter plaatse/meerwerk wordt op basis van nacalculatie € 75,- excl. BTW gerekend.


Beeldmateriaal

Desgewenst kan onze leverancier van beeld en geluid ook plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Indien je hiervan een offerte wilt ontvangen, laat het ons dan weten.


Opslagruimte

Het is mogelijk om dagelijks tot 08.30 uur en na 17.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in of buiten de stand, dan bieden we een aantal mogelijkheden:

 –  Standruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: 2×1 meter: € 255,-

 –  Extra pagodetent van 3×3 meter t.b.v. opslag achter de stand (indien de locatie dit toelaat): € 595,-

 –  Opslagcontainer achter de schermen: € 425,-

Het is mogelijk om dit tot 1 april te reserveren door ons een mail te sturen.


Standoploop

De pagodetenten beschikken over een (kleine) opstap vanaf de ondergrond waarop deze gebouwd is. Indien gewenst kunnen wij een oploopplaat voorzien. De kosten hiervoor bedragen € 60,- per plaat (2,5 meter breed). 


Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Wil je graag meer zichtbaarheid tijdens Animal Event voor je merk of bedrijf? Hier zijn verschillende mogelijkheden voor.


Pisteboarding

Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om boarding in pistes te voorzien. Naast extra zichtbaarheid tijdens het evenement, is deze boarding ook vaak zichtbaar op foto-en videomateriaal waardoor branding jaarrond plaatsvindt. De kosten voor een pistebord (1800×750 mm) bedraagt € 400,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 april 2024.


Baniervlaggen

In de event area waar de stand zich bevindt, of in een andere area, is het mogelijk om extra zichtbaarheid te creëren middels baniervlaggen (800×2250 mm). Bovendien is het mogelijk om baniervlaggen bij de stand te plaatsen voor extra attentiewaarde. De kosten voor een baniervlag bedragen € 250,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 april 2024.


Trussconstructie

Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 april 2024.


Programmaboek

De bezoekers van Animal Event ontvangen bij de entree een gratis programmaboek waarin

o.a. het programma, de standhouderlijst en de plattegrond gepresenteerd wordt. Daarnaast

is er ruimte voor adverteren in deze gratis uitgave:

 –  1/1 full color advertentie: € 795,-

 –  1/2 full color advertentie: € 495,-

 –  1/4 full color advertentie: € 295,-

Reserveren is mogelijk tot 1 april 2024.


Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Opbouw standruimte
Het opbouwen van de stand kan op woensdag 1 mei en donderdag 2 mei tussen 08.00 uur en 18.00 uur.  Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten benodigd.


Let op: adres op- en afbouw:
In tegenstelling tot voorgaande jaren dient het volgende adres gebruikt te worden bij de op- en afbouw: 

Westerik 2
5081 XK Hilvarenbeek

Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Vanaf woensdag 1 mei is de poort gelegen aan Beekse Bergen 1 gesloten voor toegang tot het Animal Event-terrein. 


Afbouw standruimte

Afbouwen van de stand kan op zondag 5 mei na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 6 mei tussen 08.00 en 12.00 uur.


Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht.


Laden/lossen tijdens op- en afbouw
Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:

 –  Laden/lossen max. 15 min: € 45,-

 –  Laden/lossen max. 30 min: € 75,-

 –  Laden/lossen max. 60 min: € 120,-


Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 26 april of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.     

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nla

Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten

De standhouderkaarten, -parkeerkaarten en vrijkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:

Standhouderkaarten en parkeerkaarten:

 –  <20 m2: 4 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag

 –  21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag

 –  >50 m2: 8 standhouderkaarten en 4 parkeerkaarten per dag

Heb je meer standhouder- of parkeerkaarten nodig? Laat het ons dan weten.

Extra standhouderkaarten kosten € 27,60 per stuk en een parkeerkaart € 10,-.


Vrijkaarten:

 –  Stand 6×6 meter: 30 stuks

 –  Stand 5×5 meter: 25 stuks

 –  Stand 4×4 meter: 15 stuks

 –  Stand 3×3 meter: 10 stuks

Heb je meer vrijkaarten nodig? Laat het ons dan weten.

Als standhouder ontvang je 20% korting op de reguliere toegangsprijs van € 24,50.


Parkeren standhouders eventdagen
Parkeren voor standhouders en sponsoren is mogelijk op de daarvoor ingerichte parkeerplaats op het terrein van Animal Event. Het adres van de parkeerplaats voor standhouders, sponsoren en deelnemers is Westrik 2 te Hilvarenbeek. Zorg dat het stand-personeel dat per auto naar Animal Event komt tijdig in het bezit is van een geldige parkeerkaart, zonder geldige parkeerkaart kun je niet parkeren. Let op: volg niet de borden Beekse Bergen maar de routebeschrijving op de parkeerkaart en routingborden.


Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf 08.00 uur en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond). Tijdens beursdagen is het alleen mogelijk om met de auto het terrein op te rijden om waardevolle materialen te lossen of de stand aan te vullen tussen 08:00 uur en 09:00 uur. Alle auto’s dienen vervolgens geparkeerd te worden op de standhouderparkeerplaats, waarvoor je parkeerkaarten hebt ontvangen. Waardevolle materialen met de auto bij de stand ophalen aan het einde van de beursdag kan na 17:30.

Parkeren op de bezoekersparkeerplaats is mogelijk voor standhouders, echter dient men dan zelf zorg te dragen voor de benodigde uitrijmunten. Deze uitrijmunten kosten € 10,- per stuk en zijn verkrijgbaar bij de kassa van Animal Event.


Parkeren opbouw

Houd tijdens opbouw op woensdag 1 en donderdag 2 mei Beekse Bergen 1, 5081 NJ in Hilvarenbeek aan voor de navigatie. Event Center Beekse Bergen ligt aan de provinciale weg N269 tussen Hilvarenbeek en Tilburg. Vanaf de A58 geven de blauwe ANWB-borden de route naar de Beekse Bergen en Event Center Beekse Bergen aan. Wij staan bij de oprit voor toeleveranciers om iedereen op te vangen en naar de juiste stand-locatie te verwijzen. Voor de opbouw zijn geen entree- of parkeerkaarten nodig.


Toegang honden

Neem jij jouw hond(en) mee naar Animal Event? Let dan op dat deze ook beschikken over de benodigde toegangskaart(en). Heeft jouw hond nog geen toegangskaart? Geef dit dan aan ons door zodat we je hiervan kunnen voorzien. Klik hier voor de regels voor meenemen van je hond naar Animal Event.

 

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Openingstijden

Animal Event is voor bezoekers dagelijks geopend van 09.45 uur tot 17.00 uur. Voor standhouders is het terrein geopend van 07.45 tot 18.00 uur.

 

Definitieve plattegrond

Ongeveer twee weken voorafgaand aan Animal Event ontvang je van ons een mail met de definitieve plattegrond en definitieve standnummers.


Uitbouw stand

Het is tot maximaal 1/2 meter toegestaan om de stand naar buiten en voren uit te bouwen, mits dit de naastgelegen stands niet belemmert.


Flyeren

Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.


Sluiten pagodetenten

In verband met het sproeien van de looppaden aan het einde van iedere dag, vragen we het tentzeil van de stand na iedere dag goed te sluiten.


Pinnen

Bij de kassa is geen mogelijkheid voor bezoekers om extra geld te pinnen, wij raden standhouders daarom aan zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of een pinautomaat.


WiFi

Op het evenemententerrein is geen wifi aanwezig.


Contactgegevens voor vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl

Eigen pagina op www.animal-event.nl

Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Animal Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kan dit alsnog. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:

 –  Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)

 –  Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)

 –  Eventuele beursaanbieding


Beursaanbiedingen

In de aanloop richting Animal Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!


Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Animal Event

Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Animal Event? Kijk in de mediakit voor de mogelijkheden.


Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Animal Event

T: +31(0)13-5091666

stands@animal-event.nl


De organisatie vindt het belangrijk dat Animal Event leuk is voor mens én dier. De dieren die op het evenement te zien zijn en demonstraties verzorgen én honden van bezoekers en standhouders moeten een leuke dag hebben.

 

CHECK HIER DE VOORWAARDEN EN REGELS VOOR HET MEENEMEN VAN JE HOND(EN)

 

Dierenwelzijnsteam

Op verschillende plaatsen op het terrein zijn leden van het Dierenwelzijnsteam aanwezig om toezicht te houden op de omgang met dieren. Leden van het team zijn herkenbaar aan hun kleding. Zij adviseren bezoekers en melden eventuele welzijnsproblemen bij het Meldpunt Dierenwelzijn. Bij vragen of opmerkingen over het welzijn van dieren kun je terecht bij dit team, bestaande uit diverse deskundigen, onder leiding van gedragsdeskundige Lia Oostingh en studenten van Aeres MBO Barneveld.

Op vertoon van je standhouderkaart ontvang je 10% bij het cateringpunt aan de Farm Food Hondenpiste.

Speciaal voor de organisatie en standhouders biedt Animal Event, in samenwerking met Beekse Bergen, kampeerplaatsen en accommodaties tegen voordelige tarieven aan. Je ontvangt wel 20% korting op de deelnemende accommodaties en kampeerplaatsen!

Klik hier voor meer informatie en voorwaarden.